Då var det dags!

                                       
                                             Här kan du lyssna på programmet =)
 
                             http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=233
   
                                  
 
 
                                                                                          
      Här sitter jag och väntar.....
      Här gick det upp för mig att det skulle bli direktsändning ....något skräckslagen =)                                                                                       
 
      
      
     Vi fick kaffe och kaka medans vi väntade. 
     Tur moster var med mig <3 ......
                                                                                                Korgen hade jag med mig till Jon <3
                                                                   
                                                                                      
        Det här skulle jag vilja jobba som...radiopratare =)
 
      
       
      Ps.. Jon är lika trevlig som han låter :))
                                                                                           Kul att så många lyssnat <3  kram
 

                                                                                    
1 Monica Johansson Sandviken:

skriven

Fick tips genom sms av Anke om att lyssna på Dalaradion kul, jag kände igen dig på rösten.Alltid så fint och gemytligt som jag kommer ihåg i ditt hem.Vilken odlare du är och mycket fin trädgård med alla fina detaljer.Kram Monica i Sandviken.

Svar: Men Hej Monika <3 Va kul att höra ifrån dig :)) Tack för dom fina orden. Hoppas allt bra med dig! Vore jättekul om vi kunde ses du och Anke och jag =)
Malin Boström

2 Mona-lill Hällström:

skriven

Tack för en trevligt stund det lät så trevligt.

3 Mona-Lill Hällström:

skriven

Åh det är så underbart att få ha glädjan att få komma till ditt underbara hem och trädgård det ger mig sådan inspiration man blir så lycklig att vara hos hemma hos er, du är så generös med allt.

Svar: Men åh du är så söt min/våran Mona <3
Malin Boström

4 Lasse:

skriven

Satsa inte på att bli radiopratare, för det där var bland det värsta jag någonsin hört..

Svar: Hej Lasse!Du behöver inte vara orolig =) du måste ha tagit väldigt illa upp eftersom du lämnar denna något hårda kommentar ;) tror du behöver en kram <3
Malin Boström

5 Anette & Totte:

skriven

Du gjorde väldigt bra ifrån dej Malin <3<3<3

Svar: Tack va söta ni är <3
Malin Boström

Kommentera här: